June 17, 2013

LITTLE WHITE DRESS


Last Friday was the day of my graduation, I am officially a hairdresser! For the occasion I wore this LWD with details at the waist, I think it has become my favorite dress. I decided to give a touch of color with the blue sandals (wedges, the stairs are enemies of stilettos hehe). And to give some formality to the look: a blazer. I hope that you liked it. And you, what do you usually wear in the graduations?

El viernes pasado fue mi graduación, ya soy oficialmente una peluquera! Para la ocasión llevé este LWD con detalles en la cintura, creo que se ha convertido en mi vestido favorito. Decidí darle un poco de color con las sandalias azules (de cuña, que las escaleras son enemigas de los tacones de aguja jaja). Y para darle algo de formalidad al look, una blazer. Espero que os haya gustado. Y vosotros, ¿qué soléis llevar en las graduaciones?

TFNC LONDON DRESS (similar here/aquí)
STRADIVARIUS BLAZER (here/aquí)
DEITY SANDALS (similar here/aquí or here/aquí)




 BLOGLOVIN'  INSTAGRAM ♥ TWITTER ♥ LOOKBOOK 

46 comments:

  1. Estas preciosa! Me encantan las sandalias!'

    Un besazo

    ReplyDelete
  2. Felicidades guapaaa! ibas preciosa!
    yo en mi graduación fui muy sencilla, fue en invierno y además aun no tenía blog, así que ahora me veo y no habría ido así vestida!

    besitos

    L.

    ReplyDelete
  3. Hey dear thanks for your comment.I'm following you both on G+ and bloglovin.Nice post. xo xo
    http://antapal.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. You look lovely and your hair looks so pretty :) xx

    ReplyDelete
  5. Precioso el vestido guapa !!


    XX Luba

    Un diseño de mi propia cosecha y viaje gastronómico en mi post hoy
    http://www.well-living-blog.com

    ReplyDelete
  6. You look gorgeous! The dress is stunning and congrats on graduating! xo

    http://prettypetticoats.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. you look amazing
    beautiful,love the dress
    wanna follow each other via gfc and bloglovin?
    http://glamourzone01.blogspot.com/?m=1
    Kisses
    GlamourZONE

    ReplyDelete
  8. Beautiful dress!! Thank you for your lovely comment and following our blog, followed you back on GFC and Bloglovin
    a beautiful maison

    ReplyDelete
  9. ahh que linda..me gusto la combinacion con el blazer..

    Beijos e tenho post novo

    www.cosasde-ladydiva.com

    ReplyDelete
  10. you hair was so pretty! :D x

    ReplyDelete
  11. and congrats by the way! :D

    ReplyDelete
  12. vestidos balncos con vuelo, me encantan, guapísima, un beso
    Trendy U

    ReplyDelete
  13. wow such a beautiful dress!!! i love the detailing on the waist!! you look gorgeous :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Love the dress. Also like how you paired blue with it.
    xo sabbi

    ReplyDelete
  15. Estás preciosa, el vestido es monísimo y las sandalias más ^^ Enhorabuena por tu graduación, un besazo!

    ReplyDelete
  16. Amazing blog!
    Would you like to follow each other?Let me know!
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Que guapa que ibas. Enhorabuena por esa graduación, espero que pasaras un dia muy bonito.

    besetes

    ReplyDelete
  18. Me encanta tu vestido. Vas muy linda, muchas feliciades por tu Graduación =)

    ReplyDelete
  19. Que maravilla de vestido!! estas guapísima.

    ReplyDelete
  20. I think this dress fits you perfectly! And I lobe your curls! So girly!!!

    Hope you could visit my blog and consider following each other?
    Just let me know)
    smtpants.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Me encanta el vestido!!!!, ahhhh y tu blazer es super lindo!!!

    Andrea,
    http://bitacoradelua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Lovin your white dress, and it fits well w/ your black coat. :)

    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. a mi me ha encantado, el vestido es precioso
    Un besote
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  24. Muy guapa!! A mi la opción de vestidito y blazer me parece perfecta para una graduación.

    ReplyDelete
  25. what a cute doll : this dress is perfect

    ReplyDelete
  26. Cutee dress! Cuter shoes!! Please drop by to my fashion blog www.JuneWantsItAll.com
    and tell me what you think!
    xx

    ReplyDelete
  27. Love graduation outfit!! And wow a hairdresser! So cool! I don't even know where to begin with my hair!

    Thanks for visiting my blog! Yours is lovely!

    The Hidden Thimble

    ReplyDelete
  28. Un look maravilloso y bien bonito!!besos
    dezazu.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  29. Super nice outfit!
    Your hair looks super beautiful, did you curl it yourself?
    I would wair something quite the same on graduation: a dress with a jacket!

    Love, Liese
    catsanddresses.blogspot.be

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Yes, I curled my hair myself :)
      xx

      Delete
  30. you are so adorable!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  31. really like your blog :-)

    wanna follow each other? just let me know on my blog and i will follow you :)

    NICOVABEAUTY

    xx Nicole

    ReplyDelete
  32. Hola, me encanto el vestido, muy lindo y fresco.
    Te sigo por GFC.
    Te invito a visitar y seguir mi blog http://www.mytributetostyle.com/
    Y si quieres nos podemos seguir tambien por Facebook,Bloglovin y Lookbook.
    Besos
    Yasmin

    ReplyDelete
  33. I love it, do you want to follow each other?

    Nice blog between, i really like it :)

    Here are my pages:
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/fashiongetsfiercee

    ReplyDelete
  34. Lovely graduation look. Love the blue shoes with the blue details in the dress! :) xo

    ReplyDelete
  35. Muy mono el vestido, ideal para la graduación.
    Besos

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  36. Such a pretty dress and you combined it perfectly!!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    ReplyDelete
  37. Enhorabuena por la graduación! ibas muy guapa la verdad, el vestido me ha parecido precioso!
    un beso!

    ReplyDelete

THANKS FOR YOUR COMMENT :)

Related Posts with Thumbnails