July 18, 2017

ZAFUL BODYCON MAXI DRESS

Hello! How are you? While I'm writing this post, I can hear thunder, storms have arrived to the north. Of course, the heat wave doesn't seem to want to leave
On today's post, we want to show you a wishlist of bodycon maxi dress. Sincerely, this kind of dresses was not used to catch so much my attention (I am more fan of baggy dresses) but lately I think I'm starting to like them a lot. What do you think about them? Below the photo, if you click on the numbers you will see each dress in detail. What is your favorite? Mine is the second one :)
We hope that you like the post. Good night!

¡Hola! ¿Qué tal? Mientras estoy escribiendo este post puedo oír truenos, las tormentas han llegado al norte. Eso sí, la ola de calor parece no querer marcharse...
En el post de hoy queríamos enseñaros una wishlist de vestidos "bodycon", aquellos que se adaptan a la figura y sientan genial. A mí la verdad no me solían llamar la atención demasiado (soy más fan de los vestidos holgados) pero últimamente creo que me empiezan a gustar bastante. ¿Qué os parecen a vosotros? Debajo de la foto, si hacéis click sobre los números podréis ver cada vestido en detalle.
¿Cuál es vuestro favorito? El mío el segundo ;)
Esperamos que os guste el post. ¡Buenas noches!

page
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6



2 comments:

  1. Este tipo de vestidos no son los que más me llaman la atención pero la verdad es que hacen una figura espectacular!
    Besotes

    http://www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  2. Wooow! Que chulada de vestidos.
    Me han encantado.

    Un besito!
    Essence of electricsbubbles

    ReplyDelete

THANKS FOR YOUR COMMENT :)

Related Posts with Thumbnails